Het ETZ (Elisabeth-TweeSteden Ziekenhuis) stuurt afspraakbevestigingen vanaf 1 juli 2023 via e-mail. Dus niet meer per post. Meer informatie over de afspraak (zoals de zorgverlener, het specialisme, het routenummer en de afspraakinstructies) is in te zien via patiëntportaal MijnETZ. Zo zijn patiënten sneller op de hoogte en gebruikt het ziekenhuis minder papier. Let op: patiënten tot 16 jaar krijgen afspraakbrieven nog wel per post.
Alle ziekenhuisinformatie op één plek in MijnETZ
Afspraken en informatie over behandelingen of medicijnen staan in patiëntportaal MijnETZ. Patiënten die nog geen MijnETZ hebben, kunnen met hun DigiD een account aanmaken via mijnetz.nl.
Controleer je e-mailadres
Ben je patiënt bij het ETZ? Controleer dan of het juiste e-mailadres bekend is. In MijnETZ kun je dit zien en aanpassen. Als er geen e-mailadres bij het ziekenhuis bekend is, ontvang je de afspraakbrief per post.
Afspraakbrief toch per post?
Ontvang je de afspraken liever per post? Pas dit dan na 1 juli aan in patiëntportaal MijnETZ onder het kopje ‘communicatievoorkeuren’.
Vragen?
Bezoek een DigiPunt op onze locaties, of in een van de vestigingen van Bibliotheek Midden-Brabant. Ben je thuis en heb je een vraag? Dan kun je ook altijd bellen met de MijnETZ Helpdesk: (013) 221 21 00 (op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur) of mailen naar mijnetz@etz.nl.